Hoe plaats ik een bestelling?

Als je een artikel in de webshop hebt gevonden, selecteer je deze en klik je op In Winkelwagen. Wanneer je uitgeshopt bent, kan de bestelling worden afgerond door naar je winkelwagen te gaan en op Afrekenen te klikken. Op deze pagina dien je alle benodigde gegevens in te vullen. Dit is onderverdeeld in 4 stappen:

  1. Factuuradres
    Hier vul je je adresgegevens in. Onderaan de eerste stap kun je kiezen de bestelling naar het factuuradres te laten verzenden of naar een ander adres. Indien je kiest voor de tweede optie pas je de adresgegevens van het afleveradres aan.
  2. Verzending
    Je hebt hier de optie je bestelling als brievenbuspost, als standaardpakket of als verzekerdpakket te laten verzenden. Zendingen kunnen worden gevolgd met de gekoppelde track & trace code. Indien je hebt gekozen voor een brievenbuszending is dit niet mogelijk. Wij raden aan bestellingen met een hoge waarde verzekerd te laten verzenden.
  3. Betaling
    Bij BALA look kun je op de volgende manieren betalen:
  • iDeal
  • Creditcard
  • VVV Gift card
  1. Plaats je besteling bestelling

* Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 besteld zijn, worden de volgende dag verzonden. Let op! Dit geldt alleen wanneer je voor pakketpost als verzendmethode kiest. Houdt in het weekend en tijdens feestdagen rekening met een langere levertijd.

Indien je in het bezit bent van een (persoonlijke) kortingscode dient deze voor het plaatsen van je bestelling te worden ingevoerd. Wij kunnen kortingscodes niet achteraf verrekenen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Online een bestelling wijzigen is – na plaatsing – helaas niet mogelijk. Uiteraard kun je bij verandering wel altijd contact opnemen met info@balalook.nl

Kan ik mijn verzendadres wijzigen?

Wij proberen bij BALA look bestellingen zo spoedig mogelijk te verpakken en te verzenden. Een wijziging van het adres na een geplaatste bestelling is mogelijk, mits deze nog niet is afgeleverd bij postNL. Je kunt het verzendadres wijzigen door te mailen naar info@balalook.nl. Vermeld hierbij duidelijk je bestelnummer & het door jouw gebruikte adres.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Online een bestelling wijzigen is – na plaatsing – helaas niet mogelijk. Uiteraard kun je bij verandering wel altijd contact opnemen met info@balalook.nl

Heb ik een account nodig?

Je hebt zelf de keuze om een bestelling te plaatsen met account of zonder account. Door een account aan te maken bij BALA look kun je het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere verzendadressen opslaan, bestellingen bekijken, volgen en meer. Het is ook mogelijk om een eenmalige bestelling te plaatsen, hierbij vul je je winkelwagen en klik je vervolgens op kassa, je gegeven worden dan eenmalig voor de bestelling gebruikt.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Je kunt je wachtwoord opnieuw aanvragen door te klikken op registreer / login rechtsboven van de pagina. Onderaan vind je het tabje wachtwoord vergeten? Vul je email-adres in & klik op verstuur. Er wordt een nieuwe wachtwoord verstuurd naar het door jouw gebruikte mailadres.

Welke betaalmethodes accepteert BALA Look?

Bij BALA look kun je op de volgende manieren betalen:

– iDeal
– Creditcard
– VVV Giftcard

Indien je in het bezit bent van een (persoonlijke) kortingscode dient deze voor het plaatsen van je bestelling te worden ingevoerd. Wij kunnen kortingscodes niet achteraf verrekenen.

Hoe gebruik ik een kortingscode?

Zodra je je winkelwagen hebt gevuld en doorgaat naar kassa verschijnt er een overzicht waar je onder andere je gegevens invult. Rechts van deze pagina kun je je bestelling controleren & indien je in het bezit bent van een kortingscode kun je deze gebruiken door in de checkout de code in te voeren in het scherm couponcode en vervolgens te klikken op toepassen. De code wordt automatisch doorgevoerd.

Korting op korting is helaas niet mogelijk. Om die reden zijn uitgegeven kortingscodes niet geldig in combinatie met andere kortingscodes en/of afprijzingen in bijvoorbeeld de Sale.