Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Jammer, maar geen enkel probleem om deze te retourneren. Bij BALA look heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na factuurdatum.

Retourneren is vrij eenvoudig. Stuur de artikelen inclusief de pakbon en een ingevuld retourformulier naar onderstaand adres:

BALA look
Parallelweg zuid 34
2914 LG Nieuwerkerk aan den IJssel

Na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag direct teruggestort op de (bank)rekening / creditcard welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit duurt maximaal 5 werkdagen. BALA look staat erom bekend retourzendingen snel af te handelen.

Houd er rekening mee dat BALA look retourzendingen alleen in behandeling neemt als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.

Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. Stuur de artikelen die je wenst te retourneren of om te ruilen in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt. Niet-identificeerbare retourzendingen worden waar mogelijk teruggestuurd naar de afzender.

Er gelden tijdens de sale iets andere regels dan normaal. Waar je tijdens de sale rekening mee moet houden is het volgende:

– Wanneer je een item hebt besteld en deze later in de sale komt, of waarvan de korting hoger wordt tijdens de sale kunnen wij deze korting helaas niet meer met terugwerkende kracht verrekenen.

– Het retourneren van sales items is mogelijk, hiervoor krijg je een tegoedbon t.w.v. het geretourneerde artikel

– Korting op korting is niet mogelijk, dus helaas gelden kortingscodes niet op sale items.

Krijg ik het totaalbedrag retour?

Na ontvangst van je retourzending, storten wij het bedrag direct terug op de (bank)rekening/creditcard welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit duurt maximaal 5 werkdagen.

De verzendkosten (dit zijn de kosten die je betaald wanneer het product vanuit ons naar jou verstuurd wordt) worden alleen terugbetaald wanneer de gehele bestelling wordt geretourneerd. Als er een deel van de bestelling wordt geretourneerd, worden de verzendkosten niet vergoed.

Let op: de retourkosten (dit zijn de kosten die je betaalt voor het terugsturen van de bestelling naar ons) zijn voor eigen rekening.

Hoe kan ik een artikel omruilen?

Wil je een item omruilen? Geen probleem, volg onze normale retour procedure maar geef op de pakbon of op een apart bijgesloten briefje aan welk item je wilt ruilen en voor wat. Het is alleen mogelijk om een artikel te ruilen tegen een ander artikel van dezelfde prijs.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?

Neem contact op met info@balalook.nl en wij zorgen voor een passende oplossing.